Är sjuk i dag=(

Heej=)
bloggen i dag är jag sjuk har feber det är som om jorden går ner för mig när jag är sjuk
jag blir så svag att jag inte orkar röra mig heh
Aaa hur mår ni i dag mina änglar??
Jag tänkte ha frågestund igen men det är
 som frågar mig så kom igen börja fråga mig om olika saker men inte för personliga så att jag inte kan svara på dem=)
Jaa det var typ allt för mig om inte jag har glömt nåt så kommer det i nästa inlägg okej<33

Så då är det bara fö mig att säga...
            (= Hej Då=)
Ses i nästa inlägg alltså i frågestunden=)
//Stephie

Ps.Jag skulle lägga in en video på Step Up 2 men
jag kommer inte i håg hur man gjorde så sorry=s 

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackars dej... lilla lilla gumman<3 hoppas du mår bättre sen:D<33

2009-02-20 @ 20:09:15
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0