Förlåt att jag inte har skrivit så mycket=S

Heej allihopa förlåt att jag inte har skrivit så mycket det har varit så himla mytcket knas med datan på sistonde och sånt=)
I dag så var ja i Johannelunds tipen och åkte pulka det var skiiit kul=)
Den e så lång så när man åker längst upp så kommer man dö alltså ja det var ju kul=)
Hur mår ni da??
I dag senare var jag och åt på "Donken"det var ju kul också förutom att mina små syskon var så störande dem bråkar
24,7 alltså nui skulle inte stå ut med dom=S
I dag så försökte jag att kontakta Alex men hon svarar ALDRIG när man ringer till hennes mobil
det var ju lite WIERDE
A ja brorsan ska vara på datan nu måste dra=)

Seya blog buddies

Love Stephie<3

Vänta ni ska få se en bild på Irmelin(Irma)och Whitney=)Här är dem=)
Irma är den med Röd mjukis sätt och Whitney är den med rosa<33

//Enu en gång PussoKram Stephie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0