God morgon alla solstrålar=)

God morgon=)
Nyss så vaknade jag men inte om jag ska vara exakt för jag vaknade kl.6:45
I dag ska vi till Husbybadet hela dan för det är typ frilufsdag i min och Alexandra(ww.alexandralovetokiohotel.blogg.se)
nu så ska jag hålla på med att fixa min lunch som jag ska äta där jag ska barata med mig Piroge/tacos smak mums
och så ska jag ta med mig Billys pan pizza/med ost och skink smak mums igen

Men hur har ni sovit ??
har ni sovit bra dålig eller mellan??=)

Här är några bilder på det


Här är pirogen som jag sa hade Tacos smak=)mums
Billys pan pizza=)med skin o ost smak<33
Och slutligen så har vi Husbybadet=)

Men Hej då nu måste jag gå och göra klart allting
            Ses sen när jag kommmer hem
                             Stephie<33 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Det blev inget med husbybadet=(

2009-02-17 @ 16:04:28
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0