Har huvudvärk=(

Heej i dag så var jag hemma för jag hade huvudvärk sen så kom Alex till mig och frågade o jag skulle gå till
skolan men jag sa nej så hon gick till skolan ensam=s
aa vad ska man gör åt ssaken men sen åkte jag dit men min HUVUDVÄRK ändå för hennes skull=)
Men vi båda åkte hem igen för Alex (http://www.alexandralovetokiohotel.blogg.se/)
för både jag och Alex hade huvudvärk
För Alex hade varit sjuk typ 2 dar innan
men jaa=)
nu har ni hört mycket om min dag nu vill jag hör hur eran dag har varit i dag så GLÖM INTE BORT att komentera om hur eran dag har varit=)

heheh Seya
//Stephie<33
Hehe den här roliga figuren har huvudvärk=)
Så här ska man gör när man har huvudvärk=)
Inte så här(Ps.det blir bara värre)
Kramis Kramis<3Stephie

Kommentarer
Postat av: anisa

snygga bilder :)



2009-05-13 @ 14:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0