Heej ho ska få en mediaplayer=)

Heej snart så ska jag få min mediaplayer vad kul=)
I går så vet ni kanske att jag var på bio med Alexandra och resten av medlemmar i min familj=)<33
Hur är det med er da???
I dag i skolan på matten(sista lektionen)Så kollade vi på en tv serie som heter Numbers aa så så tog
jag ev mig min jacka och jag märkte inte att Alex(Alexandra)tog mitt terminskort och mitt hjärta bultrade som in i helvetet
jag blev så jävla rädd min mamma skulle skälla ut mig=S
pjuuuuu så hade hon sagt att det var hon som tog den hon ville bara skrämma mig haha=)det var tur det<33


A ja ska vissa lite bilder på det som hände i dag=)
Numbers serien vi tittade på=)
Min mediaplayer som jag kommer få=)
Termiskort hehe=)
Hah så här skulle mamma bli om jag tappade bort mitt terminskort=S



Heej då vi ´ses snart gen<333

Stephie

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahahahaha .

Häsla edwige att jag kommer med kaka till henne=)

Kram<3

2009-02-16 @ 19:32:27
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Alexandra De la paz

SORRY DÅ!

2009-02-16 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0