Hej allihopa sorry att jag inte har skrivit=I

Heej alla bloggare/blogg läsare förlåt om jag inte har skrivit så mycket det är bara för jag har haft så mycket att göra
och för att jag inte har hunnit för att verje gång jag ska sitta vid datan så
är det alltid upptagen och jag blir så jävla suur och arg
Och när jag säger att det är min tur till syrran så säger hon så här

Du är så snabb stark och orkar gå ut men inte jag
sååååå tttaaaaaaaaa och skafa dig en data i biblioteket!!!

Du kan ju också bli lika stark som jag men du vill inte
men du kan sjäääääääälv gå till biblioteket!!
Hah

Jaa hur är det med er da??
Det var ju allt för mig men snart kommer kvällens fråga!!=)

Jaaaa i morgon har jag studiedag=)(=

Det här är Edwige när hon har suttit
på datan för länge för att hon inte har lyssnat på mig haha=)
Ps.Edwige föreställer Gamlingen=)

Och sen blir jag arg för att jag inte får vara på datan
så när hon sover smuger jag ut och pajar den hihih=)
Ps.Jag föreställer Kalle Anka=)

Och när man är elak mot nån så för vandlas man till en HÄST hahah=)
Hästen förestäler mig(Edwíge har hämnas på mig)
Ps.Jag blev hästen=)hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0