Värsta dagen alltså!!

Hej i dag så tog nån Alexandra sko fast inte med meningen nån hade
tydligen likadana skor som henne så tragisk
I alla fall i bussen så var det helt fullt alla bra sprang in och jag och Alex gick längst bak för vi ville ha en plats sen så kom alla bak för det fanns inga platser kvar och det blev heeeeeeeeeelt kaus det några som hade sytt två kuddar och
dem började slänga dem på oss den var skiiiit smutsig så att jag och Alex
tog på oss vår luvur dem slängde bregott smör Alex var nära på att få den på sig två gånger sen så öppnade nån en
påse nötter som jag är DÖÖÖDLIG allergisk mot.
När vi försökte gå ut så gick det inte det var fffföööööööööör fullt säger jag alla bara knuffades med varandra asså ni fattar ju inte vilken kaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuus det var.Ni kan fråga Alex(http://www.alexandralovetokiohotel.blogg.se/)
Hon vill gärna ha frågor och kommentarer!!=)
Men till slut böt vi buss det var som tur det=)
Men hur var eran dag i dag??
Om ni tittade på Vakna Med The Voice i dag så var Kenza med(http://www.kenzas.se/)
Där nere kan ni se på dem föremål som var med i bussen=)
Men a ja nu ska jag gå=)
HEJ DÅ ALLA DÄR UTE<333
Bregott så Alex fick på sig nästan=)
En kudde fast den var i regnbågs färger som jag inte kan hitta=)
Oc sist men inte mins NÖTTERNA som jag är ALLERGISK mot=I

Ok BYE BYE<33
STEPHIE<33


Kommentarer
Postat av: Vera

Titta min blogg igen och kommentera!

2009-02-04 @ 18:02:08
URL: http://veraablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0