Dagens Fråga(vem är er favorit kändis/låt??)

Heej bloggare vem är er favorit kändeis,låt eller grupp???
Jag ska berätta lite om mina =)heh

Jag älskar Disney Channel så nu ska jag berätta lite om dom!!

Miley Cyrus<3
 Det här e Miley Cyrus jag tycker
 hon är skiit snygg och sjunger bra!!

Hannah Montana en riktigt glad stjärna  fast
under peruken är hon bara en vanlig tjej alltså hon är ju Miley Cyrus <33

Och Jonas Brothers mitt favorit pojkband det är
därför jag heter www.stephielovejonasbrothers.blogg.se=)

Zack och Cody/Coule and Dylan Sprouse
asså ni måste bara titta på serien ni kommer att garva i hjäl er=)

Magi på Waverly place<33

Och Wendy Wu så jävla bra den är<3
Ps.Om ni tittar på filmen den där klänningen hon hade asså ÄLSKAR den
så jävla fin=)

Den är också skiiit bra och rolig ni måste
se den haha=)

Heheh Aly and Aj på Cow Bells<33

Camp Rock ooh my gud
Ni måste bara se den<3333333=)


High School Musical ååhh<33


Sist men inte minst Cheetah Girls oo my Gud hur skulle
ni känna om en Regisör kom och gillade er show och sa att ni ska åka till Bollywood  i Inden för att spela in en film??<33


Så det var allt för mig och mina favorit kändisar/grupp att bjuda på=)

Puss o Kram

 Ooops så här såg jag ut när jag var sjuk=)heheh
Stephie<33

Kommentarer
Postat av: Vera

Magi på Wawerly Place e bra... :)

2009-01-31 @ 16:50:16
URL: http://veraablogg.blogg.se/
Postat av: Vera

OCh jag gillar Zac och Cody, men Hannah Montana är sååådäär... för jag gillar inte riktigt serien, men hon sjunger uuunderbart! Miley Asså:P

Jag äälskar Cheetah Girls! Om du kanske skrollar ner lite på min bloggg, så ser du att jag har tittat på Cheetah Girls one world:)

HIGH SCHOOL MUSIKAL är skiitbra, fast jag har inte sett så mycket :P hehhe:)

CR Camprock är jättebra, jag är jättekär i Jonas Brothers, fast Nick är söt och Joe är fett nice :)

Kevin... Jag vet inte vad jag ska säga om honom men det är klart... ALLA ÄÄÄGER<333



Kramzi

2009-01-31 @ 23:09:32
URL: http://veraablogg..blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0