Heej Är Sjuk I dag=(

Heej i dag är jag sjuk  och det är så boooring man har ingetin att
 gör bara liga i sängen eller sitta framför tv:n men
jag väljer att sitta framför datan mycket roligare.=I

Men vad gör ni där ute??
Jag har frågestun där ni kan fråga olika saker om mig om ni vill fast jag typ bara fått in 1 enda fråga jag vill ha mer så var inte rädda börja fråga hur mycket ni vill fast inte fööör privata fråga fast annars kan ni fråga=)
 
Ja när man är sjuk så har man inte så mycket att skriva om så jag vet inte vad jag ska skriva nu
man jag hoppas jag blir frisk så snart så möjligt det är ju fredag då är det ett krav på att man inte ska vara sjuk för då missar man olika fester som finnn eller disco så det är eet krav till mig att jag inte ska vara sjuj jag måste hålla mig frisk hela helgen.

Men ses snart igen<3
Peace evrybody=)

Stephie<33
Så här ser jag ut ungefär när jag ligger i sängen!! heheh =)

Kommentarer
Postat av: alexandra

STephie ganska mkt stav fel haha!du som hatar det=)

Hoppas di blir frisk!=)<3

2009-01-30 @ 17:05:19
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0