Heej på er alla!

Hej alla där ute=)
Nu så ska jag och www.alexandralovetokiohotel.blogg.se  träna på engelska eftersom vi har 400 glosor tills imårgon=/mkt att öva på!
Men hur har eran dag varit annars då?=)min har varit helt okej=).
Jag hade tänkt att jag skulle ha en frågestund=)Vad tycks?jag tycker det!=)<3.
Men snart måste jag träna inför mitt prov =s jag har i morgon i engelska det äör 400 glosor jag
måste träna på asså snacka om otur jag är ju ganska bra på engelska
inte för att skryta heh=)<3

Ooops höll på att glömma ni kan också se hur min header komer att se ut =)<3
komentera gärna den också heh=)<3
Men ses snart igen =)<33

// Kram Stephie<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

aa älskar dig<3

2009-01-21 @ 19:13:08
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: Ronja

hej och tack! : )

lycka till med glosorna!

2009-01-22 @ 13:14:18
URL: http://tss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0